top of page

Dromen waarmaken bij de waarmakers.

220.000 geven dagelijks het beste van zichzelf om het woord Disney zijn magische glans te geven. Om hen te bedanken zet het merk zich op zijn beurt in om een werkgever te zijn die er voor zijn mensen staat.

De sleutel om huidige werknemers te blijven boeien en nieuw talent aan te trekken is de band met het merk. Iedereen heeft een herinnering aan Disney. Van een live event of het bekijken van een film, tot het bezoeken van een van de parken.

Duidelijk maken dat het maken van magie even heerlijk is als het consumeren er van was in onze ogen de sleutel tot het succes van deze campagne.

 

Enerzijds zorgt het overzichtelijk maken van de vele voordelen die werknemers genieten voor vertrouwen in een anders schrikwekkende stapel papieren. Anderzijds staat het Disney gevoel centraal. Werknemers krijgen privileges waar de grootste Disney fans maar van kunnen dromen. Een aanbod om niet 'u', maar 'WAUW' tegen te zeggen.

Authentiek communiceren en de sterktes van je merk uitspelen wérkt. Van California, via Parijs, tot Hong-Kong.

castle.jpeg

TOEGEPASTE KENNIS

Fireworks

BRANDING

Het vertalen van het meest geliefde consumentenbrand ter wereld naar een professionele context is een uitdaging. Net wat PLUS blij maakt!

Best Friends

Hoe vind je aan de andere kant van de wereld als Amerikaanse firma het juiste talent? Waar houden ze zich schuil? Daar wisten wij wel raad mee.

Chess Game

Bij het aantrekken van internationaal talent is niets zo belangrijk als het merk consistent hoog in het vaandel dragen. De PLUS vogel zorgt voor helikoptervisie.

FINDABILITY

BRAND MANAGEMENT

bottom of page