


75 jaar perfectie
Het Lido de Paris is al meer dan vijfenzeventig jaar lang een van de meest illustere plekken in Parijs. De groten der aarde wilden het zien en er gezien worden, de allergrootsten mochten er optreden.
Bij de overname van deze locatie door Accor Group werd beslist om (het nog steeds winstgevende) cabaret Lido om te vormen naar een eventlocatie onder de noemer Lido 2 Paris. De uitdaging: de legende op een spectaculaire manier kracht bijzetten om het voortbestaan van de venue met een nieuwe insteek te garanderen. Daar wist PLUS wel raad mee...


Branding & outreach
We herdachten het merk in al zijn facetten en brachten het weer naar zijn essentie. Glamour, elegantie, zorgeloze service en feel-good spektakel waren de vier kernbegrippen die deze herziening dreven.
Met een nieuwe uitstraling, een herwerkte physical presence een aangepaste show (in samenwerking met Dragone ©) begonnen we aan een publiciteitscampagne om enerzijds het laatse jaar een groot succes te maken en om het grondwerk van de nieuwe event venue te leggen.
Data-analyse zorgde voor een gedetailleerd kantenprofiel, wat samen met een nieuwe creatieve visie zorgde voor volle zalen én de succesvolle lancering van Lido 2 Paris. Kortom: een prachtige manier om het oude uit te wuiven en het nieuwe zuurstof te geven.


EN IMAGES,
IN BEELD

EEN NIEUW HOOFDSTUK, EEN NIEUWE STIJL

Een eerbetoon aan vroeger en een blik vooruit

