Media & Outreach
"Mensen vinden ons, wij moeten niet aan marketing of reclame doen. Af en toe een keer iets op social media zetten is meer dan genoeg."
Word bekeken. Word aanbeden. Dat is de essentie waarom je 'reclame' dient te maken als bedrijf. Ben je al succesvol? Alles al uitverkocht of volgeboekt? Geweldig! Toch is naar buiten komen dan nog steeds het beste wat je kan doen. Zo krijg je een succesvolle reputatie. Hoe je dat doet maakt het verschil. Véél verschil.
De eeuwige vraag is niet meer of je überhaupt wel gezien kan worden. Dertig kaar geleden moesten merken ruzie maken om op tv of in de krant te kunnen. Nu is het andersom, merken weten niet meer waar ze op moeten inzetten. Het risico: bereik mislopen aan de ene kant, geen impact maken door een verwaterd budget langs de andere kant.
PLUS is een specialist in alles wat met media te maken heeft. Van het maken tot weten waar je het beste op de trommel slaat. Van creatief development voor campagnes en het filmen van commercials, tot het inplannen van mediacampagnes of het beheer van social media; we hebben een kraam voor elke wens in onze media markt (neen, niet de winkel).
DAAROM
samengevat:
DOORDACHT COMMUNICEREN ZORGT VOOR DE GEWENSTE IMPACT.
'BOENK EROP' COMMUNICEREN = GOESTING GEVEN
Alles
Overwegen
Wanneer je vandaag de dag 'reclame' wilt maken kom je al snel tot de conclusie dat de mogelijkheden eindeloos zijn en de budgetten gigantisch. Je kan simpelweg niet overal even hard op inzetten.
Daarom is het belangrijk om voor een partner te kiezen die snapt hoe de aanwezigheid op elk kanaal geoptimaliseerd dient te worden. Door overal aanwezig te zijn maar slim te kiezen voor actieve promo op de meest profijtelijke kanalen stijgt je ROI aanzienlijk.
VER-STER-KING
Door de naadloze samenwerking tussen digitale en fysieke wereld kunnen we optimale resultaten behalen. Het samenspel van online en offline kanalen versterkt elkaar, wat leidt tot een toename in impact.
Dit betekent dat we met een aanzienlijk lagere investering hetzelfde gewenste resultaat kunnen bereiken. De synergie tussen de digitale en fysieke omgeving biedt nieuwe kansen en mogelijkheden voor je merk om je boodschap effectiever over te brengen.
Wikken & wegen
Outreach is veel dingen, maar vanzelfsprekend of straightforward is het niet. Het is een continu spel van verwachtingen, meetresultaten en vaststellingen.
Door het budget continu af te wegen tegen de beoogde resultaten en de huidige kost kunnen we campagnes slim bijsturen en zo elke euro optimaal laten opbrengen.
Er was eens...
Niets is belangrijker bij outreach dan een relateerbaar verhaal. Hoe dat gebracht wordt is al even belangrijk. Door te kiezen op welk moment van de dag je een bepaald aspect van dat verhaal brengt kan het winnend verschil maken.
Relevantie is hier het sleutelwoord. Meer dan ooit hebben mensen nood aan de juiste oplossing op het juiste moment. Doe dat goed en je campagne krijgt vleugels.